August

1
2
3

Der var mødt 11 medlemmer frem til møde til frit samvær og først bød formanden velkommen, derefter spurgte formanden hvor de holdt ferie de sagde alle sammen at de holdt ferie hjemme bagefter havde formanden nogle beskeder til dem om fællesudflugt til Tunø og Weekendtur til Ærø+ døves kulturdag i Ålborg og til sidst hvor skal vi holde julefrokost i byen eller her i vores lokale.

Lørdag d.24-08-2019 fælles udflugt til Tunø

IMG_0006
IMG_0007
IMG_0008

Der var meldt 8 voksne og 4 børn til turen hvor vi skulle mødes kl.9.00 i Hou og hvor skibet sejlede kl.9.20,turen tager 55 min. Vi ankom til Tunø ca.kl.10.15 og da vi først skulle spise kl.12.00 hvor der var reserveret bord kl.12.00 gik vi en tur på ca. 4 km. Hvor også børnene skulle finde steder på et kort de havde fået udleveret og når alle var fundet fik de en medalje af købmanden, derefter spiste vi frokost på Mejeriet Tunø (kro), efter vi havde spist gik vi en tur på ca.8km. fra kroen ud til stenkalven og langs kysten forbi spejderlejren tilbage til byen, hvor vi købte is og derefter sejlede vi fra Tunø kl.15.45 og ankom til Hou ca.kl.16.40 og var i Horsens ca. kl.18.00 det var en god tur med masser af solskin og jeg vil sige tak til Filip for han ordnede det.