Januar

Søndag d.13-01-2019 Gudstjeneste og foredrag

Der var mødt 31 personer frem til gudstjeneste og foredrag og efter gudstjenesten var der kaffe og kage, men det var ikke Irene Schjødt som var præst det var Marie-Louise Bork Winther fra Sjælland, da Irene var optaget til anden side og det var heller ikke Helle Knudsen der holdt foredrag, hun havde aflyst foredraget da hendes far var sovet ind, så i stedet for holdt Døvepræst Marie-Louise foredrag om hende selv fra da hun blev født til i dag hvor hun både er døvepræst og Militær præst.

Fredag d.25-01-2019 Foredrag ved Emilo Christensen om fra pige til dreng

Der var mødt 40 personer frem til foredraget deraf var det 4 børn og 2 fra døvefilm,

Men vi startede med at se vm håndbold mellem Danmark og Frankrig kl.17.30 og som Danmark vandt med 7 mål så de er klar til finalen i Herning mod Norge og kl.19.00 holdt Emilo foredrag om sig selv fra fødsel til i dag, det var meget spændende fortælling om hans problemer om hans skifte fra pige til dreng men han havde stor støtte fra sin familie som også var til stede bagefter takkede Filip ham for foredraget og gav ham en gave fra døveforeningen også formanden takkede ham for det spændende foredrag.