Fredag d. 03-05-2019 foredrag om CUE ved Rasmus

IMG_0001
IMG_0004
IMG_0002

Der var mødt 16 personer frem til foredrag om CUE hjælpemiddel hvad de i første omgang til dørklokke og brandalarm de er på begynder stadiet og det er en sensor til at opfange lyde kun fra dørklokke og brandalarmer som går videre til mobil eller armbånd wi-fi og Rasmus efterlyste hvad vi mener om det og der var mange spørgsmål til Rasmus og han havde også nogle til os om hvad vi synes om de gamle moddeller som tog alt mulig støj i så det blinkede og vi løb ud til døren men der var ikke nogen altså falsk alarm bagefter takkede formanden Rasmus for foredraget.

Fredag d. 10-05-2019 Telefonen blinker med DDL.

IMG_0105
IMG_0064
IMG_0050
IMG_0049

Der var mødt 26 personer til telefonen blinker og der var tilmeldt 13 døveforeninger og vi skulle først gennem 2 runder med 8 spørgsmål derefter er DDL vært ved kaffe og kage og derefter var der 2 runder også med 8 spørgsmål igen. Efter første runde var Horsens nr.2 med 80 p. og efter anden runde var Horsens nr.5 med 126 p. efter 3 runde fik Horsens 68 p. som nr.2 og efter 4 runde fik Horsens 52 p. som nr.5 og sammenlagt blev Horsens nr. 5 med 246 p. og vinder blev Tegnbuen stort tillykke til dem og jeg håber at DDL vil gentage det igen til næste år.

Fredag d.31-05-2019 udflugt ud i det blå

75
76
Forside, bagside.
Forside. Indeside. kortviser.
Forside. Udstilling. Historisk dukkesamling.
66
4
1
2

Vi var 9 personer der mødtes ved banegården i Horsens for derefter at køre til humlemagasinet i Harndrup på Fyn det er et museum med udstillinger med dukker der ligner af kongefamilier fra Gorm den gamle til vores konge familie i dag og der var også udstilling af danske og ude landske øl mærker og også et stort have område med mange planter og træer efter et par timer kørte vi mod Middelfart hvor vi holdt ind ved et spisested hvor vi fik mad i store portioner som man kan se på hjemmesiden under billeder.